وقتیکه حرکت بچه رو دیگه حس نکردی لازمه ان اس تی
وگرنه وقتی حرکت داره برای چی بری
دکتر منم ماههای آخر بارداریم گفت که هفته ای یه بار برم بیرون اونم مطب خودش نه انجام بدم
منم دو هفته اول رفتم دیگه نرفتم چون حرکت داشت دیگه
والا من سر بچه اول اصلا نرفتم
فقط سونو های خاص با ماهی یک بار هم توی مطب خودش صدای قلب رو میشنیدم
اون موقع ها دکتر همنمیگفت باید هر هفته چک بشی و ... خودم میرفتم هر ماه
جدیدا خیلی گیر میدن
من بخاطرشرایطم هفته ای دوسه بار
ببین اگه مطلقی زیاد اینور اونور نرو من گفتم نگرانم بخاطر رحمم ۳۱ هفته برم سونو دکترم گفت بخواب فقط تا درد و مشکل نداری هر ۴ هفته سونو برو چاره ما فقط استراحتا
ن عزیزم
من کلا یه بار انجام دادم اونم بچه شدیددددد تکون می خورد و تپش قلب داشت
اگه دیدی مثل واسه منه یا کلا تکون نمی خوره باید بری
من یبار شکمم سفت میشد گرفتن ازم یبارم بالا نافم درد بود انقباض خفیف داشتم دوبار ازم گرفتن
بخاطر قندم گفته هر هفته یدفعه
من ظهر حدود ۲۰دقیق یه درد خیلی شدید زیر شکمم حس کردم و حس فشار تو واژن و مقعد. الان اومدم دکتر داره ان اس تی میگیره
ایشالا که زایمان زودرس ندارم
من از ۳۰ هفته هر هفته میرم ان اس تی
دکتر من گفت از هفته 34 هر هفته برو
وارد ۳۰هفته ک بشی هر دو یبار بعد از ۳۴هفته ..هفته ایی یبار تا زایمان
والا دگتر من به همه میگه از32 هفتگی انجام بذیم تو مطب خودش داره
ولی من به خاظر شرایطم گفت از 30 هفتگی باید بیای
وقتایی که حرکات بچت رو کم احساس میکنی دکتر مینویسه ولی از ۳۵ هفته باید هفته ای ی بار بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.