۱۰ پاسخ

ممنونم از همگی ...مرسی

واسه من ۳۴هفته به بعد
چون دیابت دارم هرهفته میرم

ممنونم

اخه ازمن هم کم تکون میخوره استرسی شدم

من ۲۶ هفته دکتر برام انجام داد برای کم تکون میخورد

ممنونم

به نظر من مشکلی پیش بیاد انجام میدن برای تا به حال انجام نداده خداروشکر بارداری قبلیم به شکمم ضربه خورده بود انجام داد

۳۲ به بعد
ولی اونم درصورت مشکل

ممنونم‌

اگه مشکلی باشه 28 ب بعد
اگه نباشه 30 32 ب بعد

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری