۳۲ هفته
دکتر من گفت هروقت لازمه و حرکات بچه کم شد و گرنه لازم نیست
بایدی نیست عزیزم بستگی به نظر دکتر و شرایط خودت داره
من از هفته ۳۰ هر دو هفته باید nst بدم، یکی میبینی با توجه به شرایطش تا هفته های اخر اصلا nst نمیده
اگر احساس کنی انقباض و درد داری، یا خدایی نکرده تکونای بچه کمه میتونی بری بیمارستان nst بدی.
اگر مشکل خاصی نداری هر زمان دکترت صلاح بدونه
من انقباض که داشتم دکتر گفت برو دیگه تا الان که بهم نگفته که باید بری یا نه
اصلا باید بری که چی؟واجبه مگ؟
دکترم به من گفت از هفته ۳۲ میتونم برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.