خانوما ان اس تی چند هفته باید بریم؟؟

۶ پاسخ

۳۲ هفته

دکتر من گفت هروقت لازمه و حرکات بچه کم شد و گرنه لازم نیست

بایدی نیست عزیزم بستگی به نظر دکتر و شرایط خودت داره
من از هفته ۳۰ هر دو هفته باید nst بدم، یکی میبینی با توجه به شرایطش تا هفته های اخر اصلا nst نمیده
اگر احساس کنی انقباض و درد داری، یا خدایی نکرده تکونای بچه کمه میتونی بری بیمارستان nst بدی.
اگر مشکل خاصی نداری هر زمان دکترت صلاح بدونه

من انقباض که داشتم دکتر گفت برو دیگه تا الان که بهم نگفته که باید بری یا نه

اصلا باید بری که چی؟واجبه مگ؟

دکترم به من گفت از هفته ۳۲ میتونم برم

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری