خانوما از چند هفته ان اس تی میفرستن؟

۱۰ پاسخ

همه که نمیرن
ان اس تی واسه وقتیه که ادم مشکل داشته باشه انقباض داشته باشه حرکات بچه کم باشه

nst رو ازت نمیگیرن
وقتی حرکات بچه کم بشه یا تکون نخوره باید بری nst بدی

همه نمیرن
من تا حالا نرفتم چون حرکت هاش اینا عادی بوده

۳۰ هفته به بعد

دکتر من از ۳۰ هفته قبل ویزیت میگه بگیر

من دیروز رفتم چون خیلی انقباض داشتم

دکترم گفت از ۳۴ هفته ان اس تی بدم قبل ویزیت

دکترمن از۳۲گفت هرهفته بیارولی من حوصلم نمیشه اروقت حال داشته باشم میرم زایشگاه انجام میدم

من تا حالا نرفتم

من امروز دکتر ازم گرف

سوال های مرتبط

مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری