از ۳۵ به بعد
از 35 هفته
دکتر من از سی هفته مینویسه
از ۳۲ به بعد دکترم نوشت هر هفته
بیمارستان بمن گفن از ۲۸هفته انجام میدیم درصورت نیاز
اگه انقباض داشته باشی حرکات بچه یا ضربانش ضعیف باشه مینویسن
واجب نیست انجام دادنش
من ۲۹ هفته انجام دادم
از 30 هفته
ان اس تی اجباری نیست
در صورتی که انقباض داشته باشی
کیسه آب نشتی داشته باشه
یا تحرک بچه کم باشه میری بیمارستان بخش زایمان برات انجام میدن
۳۰ هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.