خانوما از چند هفته دکتر آن اس تی مینویسه؟؟؟

۹ پاسخ

از ۳۵ به بعد

از 35 هفته

دکتر من از سی هفته مینویسه

از ۳۲ به بعد دکترم نوشت هر هفته

بیمارستان بمن گفن از ۲۸هفته انجام میدیم درصورت نیاز

اگه انقباض داشته باشی حرکات بچه یا ضربانش ضعیف باشه مینویسن
واجب نیست انجام دادنش
من ۲۹ هفته انجام دادم

از 30 هفته

ان اس تی اجباری نیست
در صورتی که انقباض داشته باشی
کیسه آب نشتی داشته باشه
یا تحرک بچه کم باشه میری بیمارستان بخش زایمان برات انجام میدن

۳۰ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 هفته چهلم بارداری
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد