۱۱ پاسخ

من بیمارستان دولتی انجام دادم چند روز پیش حدود ۶۰

ببخشید این چیهست من اطلاعی ندارم

بیمارستان ۳۰۰ تومن

من بابیمه سلامت میرم بیمارستان دولتی دویستو خرده ای میشه

من بیمارستان دولتی میرم 240

هزینه داخل مطب دکتر ۳۰۰
ولی چون بیمه تامین دارم حود تامین رایگانه
برا من چون وزن بچه ام کم بود از هفته ۳۳ هفته ای ۲ بار انجام میدادم

من تو بیمارستان دولتی رفتم۸۰ت شد
ولی خصوصی ۱تومن شد

تو بیمارستان هزینش کمتره

مگه ان اس تی پولیه؟

هرجایی یه قیمتی داره فکر کنم دوستم دوتا بیمارستان مختلف رفته بود هرکدوم یه قیمتی داشتن با اختلاف یه تومن

من اخرین بار اوایل فروردین دادم ۹۰۰ تومن بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۹ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد