خانما ان اس تی هفتگی از چند هفته باید بریم ؟؟

۵ پاسخ

مال منو از ۳۴ هفته گفت

۳3هفتع

ماه نهم هر هفته میری قبلش هر دو هفته
ولی ی درصد حس کردی بچت حرکتش خیلی کم برو

از 33معمولا میرن

هروقت حس کردی حرکات بچه کمه

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی