۵ پاسخ

آخرین سونو برا من ۳۶ هفته نوشته.
آن اس تی هم اصلا دکترم نگرفته و نگفته بگیر.فقط علائم خطرناک برام توضیح داد گفت اگه داشتی برو بیمارستان چکاب بشی

من ۳۵ هفته ی سونو رفتم دیگه نمیدونم دکتر بفرسته باز یان ، آن اس تی هم نرفتم هنوز

اخرین سونو برا وزن جنین من ۳۰هفته رفتم ۱۵۰۰بود.دیگه نرفتم

ان اس تی که همه نمیرن
آخرین سونو رو من ۳۲ هفته رفتم

معاینه لگن یادم رفت بپرسم کی باید بریم

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی