اخرین سونو باید چند هفته بریم مامانا؟؟؟

۴ پاسخ

من ۳۸ هفته رفتم

من فردا دارم..۳۷ هفته و ۴ روزمه

من 36هفته رفتم

والا واسه من ۱۵تیربرم حدودا ۳۸هفته یا اخرای ۳۷هفته میشم

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی