انقباض دارم آیا نیازه برم ان اس تی بدم؟

۸ پاسخ

برو، پشت گوش ننداز
اگه نشونه زایمان باشه، آمپول ریه میزنن
یا تحت نظر هستی که تا میتونن زایمان رو عقب بندازن

برای انقباض باید بری دیگه ان اس تی

اگر منظمه بله
مثلا هر پنج دقیقه

از اونجای که میگی خونریزی هم داشتی صدرصد برو

انقباضت چطوربه؟

بله حتما باید برید

نه،فقط استراحت کن ببین با تغییر وضعیت و استراحت بهتر میشی یا نه
اگر نه که برو بیمارستان

آره برو ضرر نداره که

سوال های مرتبط

مامان 🩵Karen🩵 مامان 🩵Karen🩵 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری