ان اس تی چطوره؟
انقباض زیاد دارم؟

تصویر
۳ پاسخ

انقباض چیه ؟

ارهه انقباضت چجوریه؟

انقباضات کاذبه به درد زایمان نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان 🩵Karen🩵 مامان 🩵Karen🩵 ۶ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم🩵 مامان پسرکم🩵 ۹ ماهگی
مامان محمدحسین🫀👼🏻 مامان محمدحسین🫀👼🏻 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری