۵ پاسخ

گلم شما انقباض داشتید ؟شیاف چی داده ؟

صلوات فرستادم
اصلا نگران نباش هیچی نیست
بسپار ب خدا❤️

ان اس تی باید بری بیمارستان بگیری؟هزینش چقده؟مثه سونو زیاده؟

ایشالا به وقتش بسلامتی نی نیتو به دنیا میاری عزیزم، خدا پشت و پناهت باشه، نگران نباش دارو بهت میزنن برطرف میشه امیدت بخدا باشه

خانوما توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

سوال های مرتبط

مامان 🩵Karen🩵 مامان 🩵Karen🩵 ۶ ماهگی