۷ پاسخ

استراحت کن شیاف مرتب بزن

دارو میدن عزیزم نگران نباش

خودشون میگن دیگه
باید دارو بگیری

من دوباربستری شدم سرم منیزیوم سولفات زدم ربطی هم ب فشاربالانداره من فشارم نرماله همیشه منتهامن تمام داروهای انقباضوزدم دیگه دکترم گفت انقباض بگیری کاریش نمیشه کرد

اشکال نداره منم 33هفته دنیااومدن ولی میشه چندروزکنترلش کردنترس

دارو میدن، سولفات زدی؟

هیچی باید آمپول و شیاف بده

سوال های مرتبط

مامان 🩵Karen🩵 مامان 🩵Karen🩵 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا رهام🧒🏻🧿 مامان آقا رهام🧒🏻🧿 ۱۳ ماهگی