۱۰ پاسخ

من با تامین اجتماعی انجام دادم بیمارستان دولتی ۳۰تومن شد ۶۰تومن هم‌کیک و آبمیوه از اونجا خزیدم ک بخورم ۳۰تومنم ویزیت کرد ک سونو بنویسه برام همین

بیمارستان اینجا ۲۸ تمام به بعد انجام میده
خصوصیه ۸۰۰ میگیره
دولتی خیلی کمتره

بیمارستان خصوصی و مطب دکترم ۸۰۰

بیمارستان نیمه خصوصی انجام دادم حدود260اینا شد،بیمارستان دولتی65

امروز دیدم یه مامانی نوشته بود بیمارستان خصوصی انجام داده ۷۰۰-۸۰۰ هزینه ش شده

من ۲۶هفته بودم انجام دادن برام دولتی بودن ازادباازمایش وسونو۳۰۰گرفتن

آن اس تی بیمه تامین اجتماعی باشی بیمارستان دولتی هزینه ایی نداره.. ولی خصوصی فک کنم ۳۰۰ ال۴۰۰ت باشه

من اتومان دادم

۳۲ ببعد من دوبار بیمارستان خصوصی دادم ۹۸۰ بوده بااینکه طرف قراردادهم بود با بیمه ی ما ولی بیمه هم رد نمیکردن باید خودمون میدادیم بعد فیششو میدادیم بیمه

۳۰ هفته به بعد
مطب ها و بیمارستانای خصوصی معمولا ۷۰۰ ۸۰۰ تومن میشه من خودم یبار انجام دادم بیمارستان تامین اجتماعی رایگان شد دولتی هاام فکر نمیکنم بیشتر از ۲۰۰ یا ۳۰۰ بشه

سوال های مرتبط

مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌وهشتم بارداری