۱۲ پاسخ

سرم اوردینری کافیینشون میزنم خیلی عالیه واقعا پیشنهادمیشه

فعلا حضورذهن ندارم عزیزم

بستگی داره چقد بخوایی هزینه کنی
و چروک و تیرگی چشات چقد باشه مثلا
من ویتالایر گرفتم ،ینی فشیال پوست ک رفتم اون بهم معرفی کرد و دادش خوبه راضیم

دور چشم پریم میزنم خوبه

بیومارین می زنم خوبه
قبلشم تگودر می زدم بد نبود
خواهرمم درمالیفت می زنه خیلی راضیه

هچ.

مامان سورن

سلام اجی خوبین

من استی لادر استفاده میکنم فقط قیمتش کمی بالاست اگه مشکلی نداری عالیه

گلم من مشاورم سه جور با قیمت متفاوت داریم زیر ۳۰ باشید یکی سه کاره خوبه یکی هم سری ماساژوری
بالای ۳۰ هم فوق تخصصی

من لوریل میزنم

اوردینری بخر عزیزم من راضی ام

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۳ سالگی