من کالسکه دخترم رو آوردم خونه با همون میچرخونمش توو خونه🤦🏻♀️
اصولا وابستگی فرزند به مادرش یه تایمی داره برا دختر من 4 ماهگی شروع شد 10 ماهگی کمتر شد، الان خب کنجکاو تر شده بیشتر دنبال خراب کاری میره.
عیب نداره پناهش تویی باهاش مدارا کن دندون درآوردن خیلی سخته استامینفنم بده بهش ضررنداره آرومش میکنه یکم تحمل کن میگذره بااینکه سخته
کاش راه حلی داشتم بدرد خودمم میخورد
🦦🥲
منم همین طور 😅مثل کانگور شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.