دختر منم فقط با تفاوت که تا خود صبح میک میزنم منو😑
خدا کنه بچه هامون زودتر دندونهاشون دربیاد باهم دلمون شاد بشه و بچه ها اینقدر اذیت نشن، بچه ی دخترخاله ام ۱۱ ماهشه دوتا دندون داره فقط راحت راحته ، بچه های ما مسابقه دندون گذاشتن😂😂😂😂😂😂😂
غفط شربت بروفن هر شب بده
بالاخره یکی پیدا شد شرایط من رو داشته باشه خیلی گناه دارن داره دندون آسیاب و نیش رو درمیاره خیلی بچه ام بیقرار و ناآرومه درد داره یعنی من پیر شدم تو این یکماه و نیم هنوزم درنیومده
آخی عزیزم گناه داره ، واقعا درد دارن دندونا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.