۵ پاسخ

دختر منم فقط با تفاوت که تا خود صبح میک میزنم منو😑

خدا کنه بچه هامون زودتر دندونهاشون دربیاد باهم دلمون شاد بشه و بچه ها اینقدر اذیت نشن، بچه ی دخترخاله ام ۱۱ ماهشه دوتا دندون داره فقط راحت راحته ، بچه های ما مسابقه دندون گذاشتن😂😂😂😂😂😂😂

غفط شربت بروفن هر شب بده

بالاخره یکی پیدا شد شرایط من رو داشته باشه خیلی گناه دارن داره دندون آسیاب و نیش رو درمیاره خیلی بچه ام بیقرار و ناآرومه درد داره یعنی من پیر شدم تو این یکماه و نیم هنوزم درنیومده

آخی عزیزم گناه داره ، واقعا درد دارن دندونا

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین🩵 مامان محمدحسین🩵 ۱ سالگی