۵ پاسخ

وای منم این مشکلو با پسرم دارم
امروز زن داییم گفت شاید سینه خیلی پر شیر میشه بچه از این اذیت میشه
گفت اول بدوش یکم خالیش کن بعد بده
باید امتحان کنم

حواست باشه یهو سینت ول نکنه
احتمالا بخاطر شیشه شیر و شیر خشک هس

احتمالا دنبال شیشه هست
یا رفلاکسه
پسر منم رفلاکس داره گشنشه ولی نمیگیره کلی گریه میکنه تا بالاخره میخوره

رفلاکس

شاید اون موقع که بهش میدی گشنه نیست

سوال های مرتبط