۱۱ پاسخ

اخی کیک یک ماهگی‌دیار هم غاز بود🥹🥹

منم يك سالگي دخترم تم غاز انتخاب كرده بودم😍

وای خیلی نازععع🥹🥹

چقدر نازه خدای من👏🏼😍

عزیزم کیارودعوت کردی
فیلمبردار ودیجی هم آوردی
یاساده

عزیزم چه کیک قشنگیییی

واااییبی چقده خوشگله🥹

چ نازه
چندکیلویه و چقدر در اومد گلم
اخه منم چند روز دیگه تولد داریم

عزیزمممم نانازهه

وای چه ناناس

چه ناز🥰

سوال های مرتبط

مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی