۱۱ پاسخ

اب انار بده منم دادم

معمولا طول میکشه منم پسرم دوبار
دوروز دستگاه گرفت بازم زردی داره بخاطر گروه خونی معمولا الان ب پسرم دارو میدم

قطره
پودر گلوکز
دکتر بهش داد یه هفته ای اومد پایین

من کی گروپ مهتابی گرفتم زیرش مخاباندم ترجیبن هم میدادم خووم کاسنی میخوردم زردیش ۲۲ بود زود خوب شد خداروشکر

ماک اخرش بردیم حجامت

دکتر بری قطره میده
شیر هم بعضیا با سرنگ شیر خشک میدن بعد شیر مادر که تند تند دسشویی کنه از بدنش خارج بشه
ما حموم با بید و کاسنی میکردیم تا یه ماهگی اگر زردی داشت
و روزا صورتش و دست و پاش رو جای اب با عرق بید و کاسنی میشستیم

بزار دستگاه ترنجبین بهش بده هر روز هر کیلو وزن پنج قطره یعنی اگه سه کیلو باشه 15 قطره بهش بده...اتاقی ک داخلشه هم گرم نباشه لباس زیاد براش نپوش

سه روز راس یه ساعتی ی چن قطره اب کدوسبز بده

دو قطره اب خیار بچکون دهنش

ببر دکتر شخصی قطره میدع برا زردیش

بهش خاکشیر و ترنجمین بدع

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری