۹ پاسخ

من یه قاشق چایخوری ارد برنج یه قاشق غذاخوری بادام آسیاب میذارم بپزه آخرش با خرما شیرین میکنم

من توی اوتمیل میدم
با موز یا سیب و مغزیجات

من یبار تو فرنی دادم بهش حساسیت داشت دیگه نمیدم بهش😒💔🤦🏻‍♀️
فرنی ام اصلا نمیخوره😬

منم تا حالا ندادم🫠

من دادم دخترم حساسیت داشت

خالی.با کره.با ۴ مغز.با فرنی.

بریز تو فرنیش
فرنیو شیرین میکنه خوشش میاد از فرنی
پوستشو بگیر
بریز تو ارد برنجش بزار بپزه بشه فرنی

توی فرنی ،اوتمیل بزن بزار شیرین بشه بخوره

ارع بریز تو عصاره خوریش یا تو فرنی

سوال های مرتبط