۲۶ پاسخ

😐بعضيا چرا انقد عجيبه براشون اين عكس؟!منظورشونو نفعميدي واقعا؟فك ميكنن پس زمينت فتوشاپه
كيش مثلا خيلي خاصه بخاد فتوشاپ كنه؟!يابرابعضيا قفله كيش رفتن؟😐😐😐😐

عزیزم من نمیدونم عکس فتوشاپه یا مال قدیم اوندی هتل ترنج ؛ولی بعید بدونم الان کیش باشی؛من ساکن کیشم؛از بعد جنگ مسافری نیومده و ورود برای غیر کیشوند ممنوع و فقط با کارت کیشوندی میشه وارد شد و تمام هتلا بسته و هاموش هستند

چقققققققققد حسوووووود. تو کدوووووووم حسودی من اصلا نشناختم تورو😂😂😂😂بابا چتونه همه حمله کردین ب طفلی اصلا هست یا نیست منو شمارو سننه
خیلی هم عکش قشنگه

خدا بهت صبر بده عزیزم چه پاسخایی دادن بهت خندم میگیره ازشون🥹😂😂 ماشاالله چش نخوری خیلی نازی 😍❤️🫶🏻

دلتون خیلی سیاهه

چه قشنگ 😍

کجاش فتوشاپه کشتید طفلی رو

فقط جوابا☹️
چرا بايد بعضيا انقدر كمبود داشته باشن

همبشه زیر لباس سفید سوتین قرمز بپوش خنثی میشه و مشخص نیست دیگ رنگ لباس زیرت معلوم نیست
ولی کاملا هیکل و چهره زیبایی دارین ماشالله❤️

چ لباست نازع

چقد تباهن بعضیا! اینا چی میخوان تربیت کنن آخه! بیچاره بچه.

خیلی خوبه کاش جوراب پات نبود سوتین سفید تنت بود

کجایی

چتووووونهههه چتونه🤷🏻‍♀️خدایا

گیریم که فتوشاپ هم باشههه
هرچی باشه قشنگه
دیگه اگه چشم دیدن خوشی و زیبایی دیگرانو ندارید مشکل خودتونه انرژی منفی منتقل نکنید

اینا چرا اینجوری میکنن این چه طرز برخورده اصلا دلش خواسته فوتوشاپ کنه عجب 😐

چ مامان خوشگلی

چه قشنگ ♥️♥️

خیلی هم قشنگ شدی ماشاالله 😍 همیشه خوش باشی عزیزم ❤️

من عاشق این هتلم خیلی ارومه

چقدر طبیعی 😂

اینجا ی فیلم بازیگر فیلم بازی کرده بود

جوراب و سوتینت اصلا به تیپت نمیاد. کاش سوتین سفید میبستی و جوراب نمیپوشیدی

ینی چی سیزده دوم؟

لباستونو از کجا گرفتین؟

چه اندامیی
قد و وزنت چنده؟

سوال های مرتبط

مامان 🍒𝓭𝓸𝓷𝔂𝓪🍒 مامان 🍒𝓭𝓸𝓷𝔂𝓪🍒 ۱ سالگی