۵ پاسخ

خوب یدونه برو سونو الان فکرکنم 7 هفته هستی ایشاالله قلبش میزنه بلکه

سلام گلم خوبی من این ماه اقدام داشتم ولی وقت اقدام از روغن بچه استفاده کردم الان سه روز تاخیرم امکان بارداری هست یان لکه قهوه ای روشن دیدم ترشح مانند و زیر شکمم و دلم اینا درد میکنه خفیف

نرفتی کلا دکتر سونو بکنه

۱۲ هفته سنو ان تی

گلی بارداری میشه تاپیکم جواب بدی لطفا مرسی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته نوزدهم بارداری
مامان کیان و آرش مامان کیان و آرش ۵ ماهگی