۸ پاسخ

فردا میرم خودم

اره میشه

برای من اولین آزمایش خون رو ۸ فروردین داد قبلشم ۳ بار سونو داده بودم

آره دیگه گلم اول سونو حاملگی رو میری انشالله همه چی اکی بود بعدش آزمایش رو انجام میدی دست پر میری پیش دکتر تا مرحله بعدی رو بهت بگه

اولین ازمایش رو برا من از خانه بهداشت نوشتن ولی معمولا دکتر خودم اولین ازمایشو گفته تو ۱۲ هفته بدم همون انتی

سلام عزیزم بله میتونی ۷ هفته یا۸ بری برا هر دو یبار بری منم همینطور تو هفته ۶ و ۴ روزه رفتم قلب هم تشکیل شده بود زود نرو

چکاب منظورته اره بعد سونو باید بری
من هنوز وقت نکردم

اولین سونو برا ساک حاملگی هست دومی تشکیل قلب سومی انتی چهارمی آنومالی بقیشونمیدونم

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی