۴ پاسخ

میگن انقباض و درد زایمان همینه فقط نزدیک و منظم میشه

منم تو هفته شما اینجوری بودم ولی نرفتم بیمارستان تحمل کردم بعدشم خوب شد سه روز تقریبا این درد هارو داشتم

درد زایمان اینجوری ک
میگیره ولی می‌کنه مثل درد پریودی

نکن انقباظ باشه؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری