کیا هم هفته من هستن نوبت سزارینتون دکتر
چندم زده

۵ پاسخ

فعلا ک زوده الان نمیدن ک براشما نوبت دادن مگ

هنوز تاریخ نداده

به من گفته از ۲/۱۸ برای سزارین بخوای بیا تا ۲/۲۳ ولی برای طبیعی از ۲۵گفته تا ۱ خرداد

به من گفت۲خرداد باز صددرصد نی

هنوز تاریخ نداده

سوال های مرتبط