۸ پاسخ

منم شنیدم هوابایدروبه خنکی بره نه گرما

چرا‌عزیزم

تو سن بچتون یا ماه فروردین؟
منکه گرفتم اتفاقا همه میگن تو بهار بگیرید از شیر به گرمی هوا نخوره

امان از خرافات

کدوم‌ماه؟

برای چی؟!

کدوم ماه فرودین ینی.؟؟

منم شنیدم خوب نیس

سوال های مرتبط