۱۶ پاسخ

خداعمری طولانی نسیب خودتوخانوادت کنه❤️😘

من خون ببینم بیهوش میشم 🥴🥲🥲

کدوم بیمارستانی عزیزم؟
منم اتاق عملیم🙂

میگم عزیزم توی تاپیک های قبلیتون گفتین که میخواین ابدو کنین بعد ختم بارداری یعنی ابدو که میکنین دیگه بچه دار نمیشین

چقد ریلکس خوابیده

بیهوشی هستی یا اتاق عمل ؟
من اتاق عملم

وای اتاق عمل😭

خدا قوت❤️

خدا بهترینا رو نصیبتون کنه

چه پاش بزرگ افتاده تو عکس🤣

چرا تخت اتاق عمل انقد باریکه؟ یادمه میخواستن سزارینم کنن با خودم میگفتم الان می افتم از رو تخت😂

اینجا اتاق عمل؟؟

خدا قوت
چ پا رو پا هم گذاشته 😆

بچه ت پیش کی میزاری

منم مث تو بیمارستانم اونم یه شیفت لانگ سگی
دیروزم لانگ بودم

من بالم دادن وپای گوشی البته همیشه برای من جمعه است

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیا مامان جوجه رنگیا ۱۰ ماهگی