سلام
روز خود را چگونه شروع کردید😮‍💨😣

تصویر
۵ پاسخ

خدایی چقد اون موقه من از این میترسیدم
انقد میگفتن ای شیرینه ای زهره ماره
ای خیلی سخته
والا یه شربت شیرین پرتقالی خیلی خوشمزه ای بود 😊😋
با اب یخ قاطی کرد برام
یعنی قبل از خوردنش میخواستم گریه کنم
با اولین قلپ چشام قلبی شد 😍🥰
یادش بخیر ❤️

میبینمش حالت تهوع میگرم 🤢

برو خداتو شکر کن برامن یه نصف لیوان پودرقند دادن گفتن آب بریز توش بخور چشمت روز بدنبینه

وای ک چقد بدم میاد از اینا سر هر سه تا بچم خوردم ک در حد مرگ رفتم برگشتم

واای خدا کمکت کنه

سوال های مرتبط

مامان 💜دختر شیرین💜 مامان 💜دختر شیرین💜 ۱۷ ماهگی