۶ پاسخ

خیلی فوتوشاپ طوره

عزیزم اگه بشه به آتلیه بگو عکش پشت صحنه رو عوض کنن‌‌‌...راحت میتونن یه تم تولد بچگونه تر بذارن که ببشتر تولدی باشه...مبارکش باشه

خیلییی فتو شاپه

مبل ب تم‌نیومده زارررر میزنه

طبیعی نشده

فوتوشاپه؟

مبارکش باشه عزیزمممم 😍

سوال های مرتبط

مامان رایان کوچولو👼 مامان رایان کوچولو👼 ۲ سالگی
مامان مهدیار 👼 مامان مهدیار 👼 ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی