۴۵ میگیرم
۴۵ الی۵۰ میخرم
من ۴۵میگیریم کتو تنش لش باشه چون از لباس جذب خوشم نمیاد
من۴۵ میگیرم یکم تو تنش بزرگ نشون میده ولی سایز ۴۰ بلیزاش سریع براش کوتاه میمونه دل و کمرش همش باز میمونه بستگی به بچه داره پسر من لاغره ولی قدش بلنده
من پسرم ۱۴کیلو نیمه براش سایز ۴۵گرفتم ولی خب لش هستن تو تنش
استین کوتاه بزرگ باشه یه کمه مشخص نمی کنه من سه ساله دارم یه استین کوتاهیی که مامانم از مشهد گرفته میپوشم امسال اندازه شده
من40میگیرم12کیلو هس
من سایز ۴۵ واسش میگیرم یه کم بزرگ حداقل دوسال استفاده می کنه
۴۵ فک کنم دیگ الان براش خوبم زیادم تنگ نباسه بد این گرمه هوا
من چهل گرفتم اندازش هست ولی تا یک ماه فک کنم خیلی جذب براش
پسرم ۱۳ کیلو هست اره چهل اندازشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.