منم ماه آینده میخام برم بزارم
اخه دو نفر میشناسم با آیودی باردار شدن میگم از مارکش نباشه
میخوام بزارم شوهرم خبردار نشه امیدوارم خوب باشه
مارکش نمیدونم ۲سال و ۲ماه دارم راصی هستم ،درد معاینه هست و بازد صبور باشی تا ب بدنت بیفته
من اونی که برام گذاشت دستش سبک بود ی لحظه بود خیلیم درست گذاشت و بهمم ساخته
مارکش رو نمیدونم
گذاشتنش مث درد معاینس... من که بهم نساخت مدام خونریزی داشتم و دهانه رحمم زخم شد، رفتم برداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.