۵ پاسخ

منم ماه آینده میخام برم بزارم

اخه دو نفر میشناسم با آیودی باردار شدن میگم از مارکش نباشه
میخوام بزارم شوهرم خبردار نشه امیدوارم خوب باشه

مارکش نمیدونم ۲سال و ۲ماه دارم راصی هستم ،درد معاینه هست و بازد صبور باشی تا ب بدنت بیفته

من اونی که برام گذاشت دستش سبک بود ی لحظه بود خیلیم درست گذاشت و بهمم ساخته

مارکش رو نمیدونم
گذاشتنش مث درد معاینس... من که بهم نساخت مدام خونریزی داشتم و دهانه رحمم زخم شد، رفتم برداشتم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی
مامان پناه🐣🌰 و اُمید🩵🌱 مامان پناه🐣🌰 و اُمید🩵🌱 ۲ سالگی