۱۲ پاسخ

رب چین چین
فامیلا
طبیعت
ایناعالین

پانلا خیلی راضیم
چین چین مزش خوبه ولی زود تموم میشه
طبیعتم بدک نیست
فامیلام بدک نیست
ولی پانلا هم رنگش هم مزش خوبه من راضیم

ما ک خودمون درست میکنیم بیرون هم میمونه کپک نمبرنه

عزیزم من کلا رب شیشه ای می گیرم قاشق تمیز موقعه استفاده بزار داخلش
zer
lux
سحر
اینا عالین

رب همدانیان رب طبیعت خوبه اینارو استفاده کردم

رب سانیا خیلی خوبه

رب اسپادانا
عالیییییییییه

من روژین میگیرم راضیم

من ربطی شین میگیرم از شیرین عسل خیلی راضیم...فقط هم شیرین عسل داره این مارک و

فقط دلند

من اکثرا فامیلا و طبیعیت میگیرم اگه مصرف ربتون کمه‌مث ما من میزارم فریز قبل از غذا درست کردن میارم بیرون استفاده میکنم باز میزارم فریزر چون‌ مصرفمون کمه کپک میزنه طولانی میمونی توی یخچال

من دوتا شیشه شیرین بانو گرفتم رنگش خوبه
اما تو یخچالم‌کپک‌میزنه😕

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان نیهاد کوچولو مامان نیهاد کوچولو ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری