رب چین چین
فامیلا
طبیعت
ایناعالین
پانلا خیلی راضیم
چین چین مزش خوبه ولی زود تموم میشه
طبیعتم بدک نیست
فامیلام بدک نیست
ولی پانلا هم رنگش هم مزش خوبه من راضیم
ما ک خودمون درست میکنیم بیرون هم میمونه کپک نمبرنه
عزیزم من کلا رب شیشه ای می گیرم قاشق تمیز موقعه استفاده بزار داخلش
zer
lux
سحر
اینا عالین
رب همدانیان رب طبیعت خوبه اینارو استفاده کردم
رب سانیا خیلی خوبه
رب اسپادانا
عالیییییییییه
من روژین میگیرم راضیم
من ربطی شین میگیرم از شیرین عسل خیلی راضیم...فقط هم شیرین عسل داره این مارک و
فقط دلند
من اکثرا فامیلا و طبیعیت میگیرم اگه مصرف ربتون کمهمث ما من میزارم فریز قبل از غذا درست کردن میارم بیرون استفاده میکنم باز میزارم فریزر چون مصرفمون کمه کپک میزنه طولانی میمونی توی یخچال
من دوتا شیشه شیرین بانو گرفتم رنگش خوبه
اما تو یخچالمکپکمیزنه😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.