شربت امگا۳ چ مارکی بهتره؟

۱۳ پاسخ

اپوویتال عالیه طعمش بهتر از بقیه س من حتی یوروویتال هم خریدم خیلییی بوی بد ماهی میده
اپوویتال در این حد نبود اصلا
دیجی کالا هم تخفیف زده به نظرم از اونجا تهیه کن بیرون بالای۲تومنه

سانستول

سلام عزیزم حرف زدنش چطوره درچه حده

یوروویتال میدم

من یوروویتال میدم

سانستول بجه من نمیخوره
خیلی بود میده ۱۲۰۰دادم الکی .خیلی سفته خیلی بو ماهی میده

سانستول فقط

من سانستول دادم راضیم

من سانستول دادم خیلی راض بودم

یوروویتال

من سانستول دادم خوب بود

اگر اوضاع مالیت خوبه یوروویتال بخر
اگر نه سانستول امگا۳ هم خوبه

برای چی میدی به بچه گلم
یا مارک روش عکس ماهیه اینجا مامانا میدادن

سوال های مرتبط

مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۳ سالگی