۱۲ پاسخ

ی ادم ک بچه رو راه ببره و بیکار باشه😂

بنظرتون این خوبه؟

تصویر

دیگه دیر شده ول کن هزینه بیخودیه من از۶ماه گذاشتم استفاده میکنم

جامپر عاالیه فقط یه کم گرونه

جامپر

یهترین چیزیه که خریدم روروئک نجاتم داد

کالسکه عالیه. من کالسکه تو خونه آوردم

من خودم باهاش تمرین میکنم 😬

واکر.

واکر

صندلی غذا

واسه چی من ک هنوزم میزارمش البته فقط وقتی داریم غذا میخوربم

سوال های مرتبط

مامان النا خانم💝✨️ مامان النا خانم💝✨️ ۱۷ ماهگی
مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی