۶ پاسخ

من الان پسرم نزدیکه سه ماهشه بازم لک بینی دارم

اره خیلی رو مخه اه

نوار منو پزوند دیگه

من تا ۱۰روز خون ریزی داشتم بعد اون فقط ترشحهای زرد زرنگ دارم

دقیقا😭

من تا 40 روز خونریزی داشتم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی