عزیزم من واردم
ویتامین دی ناکافی هست. قرص ویتامین دی ۵۰ هزار ماهی یکی بخور.
ذخیره آهن هم کمه ولی کم خونی نداری. منابع آهن مثل گوشت قرمز، جگر یا عدس و انار و اسفناج بخور.
به کامنت بقیه هم توجه نکن.
تیروئید و کلسترول (چربی) سالمه.
قند خیلی کم لب مرزه. مهم نیست. اگه شیرینی و چای شیرین و نوشابه میخوری کم کن. منابع روغن غذا سالمتر باشن. مثل روغن زیتون و کنجد.
همه آزمایش ات خوبه ،قند لب مرز باید رعایت کنی ،ی مقدا. کمی کم خونی داری
کلسترول فکر کنم داری با تیروئید پرکار
اینم هست
هوش مصنوعی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.