۵ پاسخ

عزیزم من واردم
ویتامین دی ناکافی هست. قرص ویتامین دی ۵۰ هزار ماهی یکی بخور.
ذخیره آهن هم کمه ولی کم خونی نداری. منابع آهن مثل گوشت قرمز، جگر یا عدس و انار و اسفناج بخور.
به کامنت بقیه هم توجه نکن.
تیروئید و کلسترول (چربی) سالمه.
قند خیلی کم لب مرزه. مهم نیست. اگه شیرینی و چای شیرین و نوشابه می‌خوری کم کن. منابع روغن غذا سالم‌تر باشن. مثل روغن زیتون و کنجد.

همه آزمایش ات خوبه ،قند لب مرز باید رعایت کنی ،ی مقدا. کمی کم خونی داری

کلسترول فکر کنم داری با تیروئید پرکار

اینم هست

تصویر

هوش مصنوعی بزن

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۵ سالگی
مامان عرفان مامان عرفان ۵ سالگی
مامان Mobin maman😍 مامان Mobin maman😍 ۶ سالگی