من سرما خوردم برا بچه ضرر نداره لازمع برم دکتر زیاد شدید نیست؟

۳ پاسخ

اگه تب کردی قرص استامینوفن ساده بخور هر 8ساعت ـ
تب برای جنین خوب نیس

حتما. یه دکتر خوب برو

هیچ قرصی و سر خود نخور
همه قرصا تقریباً ضرر داره تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری