منم قصدم ای وی افه
بستگی به مشکل داره اگه خانوم مشکل داشته باشی داروهای تحریک تخمدان مصرف میکنه و هر چند روز سونو میشه که چک کنن چقدر تخمک ها رشد کردن و امپول ازادسازی میدن و روز بعد میری تخمک کشی و و بیهوشی چهل دقیقه ای تخمک هارو خارج میکنن و با اسپرمی که همون روز از همسرتون گرفتن ترکیب میکنن و لقاح انجام میدن و بعد بهتون اعلام میکنن که چند بسته جنین تشکیل شده، در انتقال فریز سه ماه جنین ها فریز میشن که عمدتا میگن انتقال فریز بهتره، و بعدش همانند سونو واژینال به داخل رحم تزریق میشن و بعد پونزده روز یا مثبت میشه ازمایش یا منفی و پریود میشید، انتقال فرش هم یعنی زود انتقال میدن و فریز نمیکنن سوالی داشتی بپرس❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.