۸ پاسخ

چند دانه یا بسته نیازه

کجا از این شورتا هست

منم گرفتم ۶ تا تو یه بسته هست فکرکنم کم بیاد بازم باید برم یه بسته بگیرم...

من گرفتم اصلا خونریزی نداشتم قیمتی نداره بگیر شاید لازمت شد

خیلی خوبه اصلا نوارت تکون نمیخوره

بسته ای فک کنم

منظورم اینه فرقش با شورتای معمولی چیه؟

آره بگیر خوبه برای بیمارستان نوارت جابه جا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی