۸ پاسخ

پسر منم نمیخوره الان یک ماه شد .چهار تا آسیاب باهم در میاره😕

من باید برنامه کودک نشون بدم هواسش پرت سه تا بخوره وگرنه اینم هیچی نمیخورع

عزیزم شربت اشتها آور پدیا بست رو امتحان کردی؟ البته دختر منم دقیقا همینه الان تازگیا دارم این شربت اشتها رو. میدم انشالله تأثیر بذاره

نمیدونم خرافات یا چی دختر منم ۱۰ روز بود نمی‌خورد حتی میزدم هم خیلی حالم بد بود بردم پیش تل گیر الان خداروشکر میخوره قبلش غذا رو میزاشتم دهنش این می‌ریخت بیرون به زور آب اینا قورت میداد

من هزار تا دکتر بردم آخری دیگه شربت سیپروهپتادین داد ترسیدم بدم میگن عوارض داره از من ۷۵۰۰وزنش از تو چند کیلوعه

من هزارتا دکتر بردم بی نتیجش
1 ژنتیک
2 سیستم هر انسانی باهم فرق داره
3اگه بچه ت رفلاکسی کلا رفلاکسی ها همینن البته رفلاکس پنهان خیلی بدتره

من حس میکنم به پسرم آش جو دادم کم کم اشتهاش بهتر شد
شما هم درست کن براش شاید خوب بود

خودشون ک نمیخورن . خودت نمیزاری دهنش؟

سوال های مرتبط