۴ پاسخ

عزیزم اول از گردن به پایین شو می شورم کااامل که شسته شد با دستم موهاش و خیس میکنم، متوجه شدی اب نمی ریزم رو سرش با دستم هی خیس میکنم میکشم رو سرش تا خیس بشه، بعد شامپو و شونه میکشم بعد دوباره با دستم هی خیس میکنم میکشم رو سرش، شامپو که تموم شد و رو سرش چیزی نموند، از پشت سرش با یه دستم دوتا گوشاش و میگیرم و اب میریزم سرش

چسب گوش بهترين گزينه.

من تو بغلم مینشونمش اب نمیره

وازلین میزنم

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی