من دیابت بارداری دارم نیازه بازم آزمایش کلوکز بدم یا نه؟

۳ پاسخ

قند دارهی ازمایش دوساعته میگیرم

منم قندم یکم بالا بود
برام نوشت و چند روز دیگه باید برم بدم و زودتر از تایم معمولش گفت برم

دکترت باید ببینی صلاح چی میدونه

سوال های مرتبط

مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری