۴ پاسخ

پریروز رفتم معاینه لگن نامه زایشگاهم داد بهم
۳۶ هفته و ۳ روز بودم

برا منو هنوز نداده
هفته بعد میده

منم میخوام بدونم و اگر پیش پزشک نریم بهداشت کی نامه سزارین میده بهمون

۳۸هفته و ۴روز فک‌کنم

سوال های مرتبط