۱۷ پاسخ

به خاطر کیبورد هست،تایپ میکنن خودکار میشه آنتی دیگه حوصلشو ن نمیشه درستش کنن

تازه به شیاف هم میگن شیافت 🦦

من لامصب درست مینویسم تا بیام ارسال رو بزنم کیبوردم خودش نوشته منو عوض میکنه مینویسه آنتی انگار فضوله 😐😅

فکنم نوع گویش و لهجه یک سری از شهرا اینطوره ک‌میگن ازمن

به پوشک هم میگن پوشاک

مامان جونيا سال نو مبارى 08
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

به تاپيك هم ميگن تاپينگ

منم چون خیلی تند تایپ میکنم..زود ارسال میزنم بعضی از پیامام. کلماتش اشتباه تایپ میکنم.. دیگه ببخشید

انتی بخاطر تایپ گوشیه... ولی از من بخاطر لهجه بعضی از شهر هاست..

بازم آنتی بهتر از سزاریان گفتنه 😂🤣

بر من کیبورد مینویسه

به باسن هم میگن باستن🫣😂

به لهجه هس

من وقتی. میخاستم اقدام کنم همه گهواره م خانمای اقدامی بود
رو مخم بود موعد پریود رو مینویسن روز‌موعود😂

عجب تاپیک و کامنت حقی 🤣😬

منم تعجب میکردم😅😅 حالا از من مثل اینکه یه سری شهرا‌ اینطوری گویش دارن

حالا انتی هیچی این از من خیلی رو مخهههه🤣🤣

سوال های مرتبط