این سونو انتی بنظرتون جوجم پسر یا دختر

تصویر
۵ پاسخ

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

کاملا هم تضمینه

شبیه دختره پسر من اصلا اینجوری نبود

از کجا اسکن بالا اوردید

پسر🤒

پسریه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و صدرا مامان علیرضا و صدرا ۷ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان قند کوچولو مامان قند کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلیار مامان دلیار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 😉😍🥰☺️ مامان 😉😍🥰☺️ هفته سی‌وهشتم بارداری