پسرم از وقتی بدنیا اومد تا سه ماهگی هر ۱:۴۰دقیقه میخورد
بعد ۳ماهگی تا الان هر ۲یا۳ساعت
دکترش گفت تا هرچقدر میخواد بهش بده در حال حاضر قطع نکن
تا وقتی خودش فاصله بندازه من میدم میراث بچه ایی نیست بشه شیرشو الان قظع کرد یک ثانیه پستونک نمیخوره فقط جیغ مبکشه شیر میخاد اگه شیر کمتر بدیم گشنه بمونه هم گریه میکنه شدید
اگه شیر خشکیه معمولا خودش کم کم قطع میکنه. اما اگه شیر خودته واقعا سخته من که دوتا بچه اولم رو نتونستم از شیر شب بگیرم چون شیر خودمو میخوردن
هاکان یبار بیدار میشه ۹۰ تا میخوره میمونه صبح ساعت هفت هشت
من از چهار ماهگی قطع کردم
اره حتما قطع کن چون برای خودش ضرر داره من از چند تا متخصص پرسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.