۹ پاسخ

دوچیز شیرمنو خیلی زیاد میکرد سبزی بودو بادوم هندی…منکه شیرم یه قطرم بزور میومد بعداون لباسم خیس میشد…بعدش ردم گوگل دیدم خیلی تاثیرداره مخصوصا سبزی ریحون

برای من هیچ تاثیری نداشت بیخوده بنظرم…..ادم باید خودش شیرداشته باشه بچه هم بمکه سینه مادرو شیرش زیاد شه….این چیزا الکیه…..اگر خیلی دوستداری شیرت زیاد شه مایعات فراوون بخور یکسره هم غذا میوی بخور شیربخور اب قلم اب گوشت
قرص و پودر معلوم نیست کدوم هورمونو تحت تاثیرقرارمیدن تهش امدازه بی ارزش شیرتو زیاد میکنه….همزمان مگیدن بچه خیلیییییییی تاثیرداره …اگرشیردوش برقی هم داشته باشی عالیه..باید دائم بدوشی حدااقل ۸بار درروز..حتی اگر شیر کم بیاد ازت بعد چندروز خودت متوجه میشی زیاد شده خیلیز

عالیه من تو شیر میزنم میخورم و هم دوست دارم هم شیرمو راه انداخت .
آب هویج هم خیلی خوبه من استفاده میکنم سریع سینم پر میشه

عاااااالیه

اگه میخوای شیرت زیاد شه من راه حل خودمو بهت میگم که عالی بود واسه من
کته شمبلیله :
یک لیوان برنج
دوقاشق بذر شمبلیله
یکی دوتا گوجه رنده کن بریز تو یه قابلمه بذر شنبلیلتو هم بشور با آب جوش بریز توش نمک و روغن هم به اندازه بریز بزار رو گاز شعلتو کم کن بزار جابیفته بعد برنجتو بریز حالت کته ای دمش کن بزار دم بکشه نوش جان کن سر دوروزی یه بار درست کن خیلی هم خوشمزه هس
دمنوش ترکیبی رازیانه و آنیسون و تخم شوید و تخم شنبلیله هم خوبه
من خودم کپسول شیرافزا هم ایرانی هم خارجیشو خوردم به اندازه این غذا تاثیر نداشت وقتی میخورم شب که میخوابم ماشالله نصف شب از بس سینه هام شیرشون زیاد میشه از فشار درد بیدار میشم بچمو شیر میدم تا راحت بشم

برا منم نتیجه نداشت

من استفاده کردم ولی برای من نتیجه ای نداشت

عالیه ولی فشارمنو مینداخت

من استفاده کردم خیلی خوبع

سوال های مرتبط