منم نکردم و نمیکنم
منم نکردم
هنوزم دیرنیست زودترببرش بی حسی میزنن.
35 روزه بود ختنه کردم و خیییلیم راحت پاراکید دادم خوابید 2روزه کلا خوب شد😍
از یکسالگی ب بعد دیگه با بیهوشی ختنه میکنن خوب مواد بیهوشی ها هم الان چندان تعریفی ندارن، مورد بعدی دیگه ورجه ورجه اشون زیاده الان دستشون راحت میرسه هی دست میزنن بهش سختی های این مدلی داره
منم نکردم
منم هنوز نکردم 😕درهرصورت یکم سختیشو داره چه دوماهه چ دوساله
برادرزاده من ٥ سالشه هنوز ختنه نكرده🫤
الان فک کنم سخته چون یه جا بند نمیشه من ۴ ماهگی ختنه کردم فقط روز اول سخت بود
اگر تهران هستید حتما پیش دکتر اکبر عابدی ببرید خیلی عالی هستن از همه نظر
هر چی بزرگ میشن سخت تره،من ۲ ماهگی کردم ۴ روزه خوب شد فقطم یه بار جیش کردببخش درد داشت
تو این سن فکر کنم سخت باشه😕🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.