۲ پاسخ

اصولا اگه روز ۹ یا ۱۰ بری و فولیکول سایزش ریز باشه بهت دارو میدن که تا ۱۴ سیکل رشد کنه
ولی خب در حالت عادی روز ۱۱ تا ۱۳ سیکل سونو بری بهتره

فکرمیکنم ازاد بشه تا ۱۵ عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری